Publicitat
Publicitat

SANTA EUGÈNIA

El batle vol que IB3 gravi el nin que duia la camiseta verda

Acord municipal per tancar la polèmica

El batle de Santa Eugènia, Francisco Martorell, i els dos partits de l’oposició, MÉS i el PSIB, demanaren ahir per escrit a IB3 que la productora del programa Això és mel enregistri l’escena prevista per al final d’un capítol d’aquest espai que no es va dur a terme.

Els fets varen tenir lloc dimecres, dia en què molts alumnes acudeixen als seus centres amb la camiseta verda de la plataforma Crida. Un nin de 10 anys d’edat havia de tocar el flabiol i el tamborí, juntament amb un altre adult. Un responsable del programa els va demanar que es llevassin la camiseta verda i com que s’hi negaren, l’escena no es va enregistrar.

Ahir, el batle i els portaveus de l’oposició pactaren un escrit en el qual demanen explicacions a IB3, però sobretot pretenen que l’escena pugui ser incorporada en el programa “abans de l’emissió”. Les formacions volen tancar l’episodi de la millor manera possible, sense més polèmica, i senzillament donant l’oportunitat al nin de sortir en el programa.

Valoració positiva del programa

L’escrit elaborat per les forces polítiques municipals destaca la tasca de la producció pròpia d’IB3 i, especialment, com és el cas d’ Això és mel, aquells que mostren “la nostra realitat, diversitat i la nostra gent”.

Antoni Gomila, actor i una de les cares més conegudes del programa, va lamentar ahir la polèmica creada i el fet que la informació publicada en el web de l’ARA Balears digués que la cadena pública censurà el nin, perquè assegurà que “no tenim cap directriu d’IB3 respecte d’aquesta tema”.

Així mateix, Gomila, que no era a Santa Eugènia el dia del rodatge, va recordar que “han sortit camisetes verdes en el programa de Montuïri, no hi ha cap problema. També s’ha demanat a altra gent amb camisetes d’altres reivindicacions que se les llevassin, perquè el nostre és un programa gastronòmic i pensam que és important no perdre de vista el seu objecte principal”.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF