POLÍTICA LINGÜÍSTICA

10.000 euros per a la millor campanya publicitària en català

La Conselleria de Transparència, Cultura i Esports ha convocat un premi que s'engloba dins la línia d'ajudes de la Direcció General de Política Lingüística

La millor campanya publicitària feta en català durant el 2016 a les Illes Balears tindrà premi. En concret, 10.000 euros. Aquesta serà la recompensa que s'emportarà el guanyador del primer concurs convocat per la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports, el qual s'emmarca en la línia d'ajudes a la promoció de la llengua pròpia que realitza la Direcció General de Política Lingüística.

La directora general, Marta Fuxà, ha estat l'encarregada de presentar una convocatòria que té per objectiu "donar suport a les empreses de les Illes que hagin incorporat durant l'any 2016 la llengua catalana en la promoció i la publicitat dels productes i serveis que ofereixen". Per tant, aquest premi pretén ser un estímul perquè les empreses apostin pel català.

El termini per presentar les sol·licituds és fins dia 31 d'octubre. En aquest sentit, cal assenyalar que queden excloses de la convocatòria aquelles empreses que no siguin les promotores de la campanya que s'hi presenta, com ara empreses de disseny.

Podreu trobar-ne tota la informació a la pàgina de la Direcció General de Política Lingüística i a la resolució publicada en el BOIB.

EDICIÓ PAPER 22/06/2019

Consultar aquesta edició en PDF