COMUNITAT EDUCATIVA

Els directors de Balears critiquen que Educació els ha ignorat

ADESMA i ADESME manifesten el seu malestar amb la Conselleria per la forma i el fons amb què s'ha duit a terme el Pla d'innovació pedagògica per a la millora educativa

"Incomprensible i incoherent". D'aquesta manera han qualificat les associacions de directors i directores d'educació secundària de Mallorca i Menorca (ADESMA i ADESME) l'actuació de la Conselleria d'Educació envers el P la d'innovació pedagògica per a la millora educativa. En aquest sentit, critiquen no haver pogut prendre part en el procediment de confecció del pla. A més a més, lamenten no haver estat informats al respecte.

Així ho han comunicat aquest dimarts horabaixa en roda de premsa. El president d'ADESMA, Llorenç Llop, ha assegurat que es tracta d'una " iniciativa molt ambiciosa", però ha entonat la preocupació dels directors: "Ens preocupa que lletra i música no vagin acompanyades". En aquesta mateixa direcció, Llop també ha criticat que el procediment d'adjudicació de places "que dificulta la creació d'equips de treball compromesos amb els projectes d'innovació".

Un pacte històric de consens per una nova educació a les IllesPel que fa a la creació d'una mesa de directors, les associacions veuen amb bons ulls la iniciativa, però lamenten que s'hagi duit a terme després que s'hagi tancat el procés d'elaboració del pla d'innovació. Els directors de les Illes valoren "l'esforç" de la Conselleria duit a terme aquesta legislatura i el canvi de context que s'està vivint. Ara bé, els preocupa que les actuacions "quedin en la forma i no abracin el fons".

EDICIÓ PAPER 20/07/2019

Consultar aquesta edició en PDF