Vuit establiments hotelers participen en la quarta campanya del 'Dia de nassos'

L'objectiu és recaptar fons perquè Sonrisa Médica pugui desenvolupar la seva tasca d'acompanyament als infants hospitalitzats

El sector hoteler, a través de la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM), s'adhereix per quart any consecutiu a la campanya 'Dia de nassos' per divulgar entre turistes i treballadors la tasca d'acompanyament als infants hospitalitzats que realitza Sonrisa Médica. Enguany, quatre cadenes i vuit establiments hotelers participaran en aquesta campanya, que es durà a terme entre l'1 i el 17 de setembre, i en la qual s'organitzaran diverses activitats solidàries com rifes, programes d'animació, còctels solidaris i altres accions participatives amb l'objectiu de recaptar fons que s'invertiran de manera íntegra en la tasca que Sonrisa Médica desenvolupa als hospitals.

“Des de la FEHM estam molt orgullosos de prendre part en aquesta iniciativa per quart any consecutiu a fi d'intentar incrementar al màxim el nombre d'establiments que formen part de la campanya amb l'objectiu de recaptar fons i que Sonrisa Médica pugui continuar amb la seva tasca. L'any passat vàrem doblar la contribució de l'any anterior i esperam que enguany es pugui doblar la de l'any passat”, ha destacat Inma de Benito, presidenta de la FEHM.

El 2016 es varen recaptar 23.329 euros, que varen contribuir a consolidar els programes de Sonrisa Médica als centres de la Part Forana (Inca i Manacor), a més a més de reprendre la programació setmanal a Son Llàtzer.

Per la seva banda, CaixaBank, a través de l'Obra Social Descentralitzada, s'ha sumat a la campanya i ha destinat una ajuda de 18.000 euros per col·laborar amb Sonrisa Médica, que suposen 63.000 euros, sumats als 45.000 donats en anys anteriors. Aquesta ajuda, ha explicat Xico Costa, director territorial de CaixaBank a les Balears, s'emmarca en les actuacions que impulsa directament la xarxa d'oficines de CaixaBank per donar resposta a les necessitats del seu entorn més immediat, “dedicant una atenció especial als col·lectius més vulnerables”.

Enguany intervindran en la campanya les cadenes hoteleres Hipotels Hotels & Resorts, Viva Hotels, Protur Hotels, BQ Hotels i Zarifo Hotels, i els establiments Alcudiamar Club, Hotel Romántica RIU, Innside Palma Center, Innside Palma Bosque, Sentido Cala Vinyas, Sentido Don Pedro, Sunwing Alcudia Beach i Hostal Oriola.

EDICIÓ PAPER 13/07/2019

Consultar aquesta edició en PDF