Pares i mares d'alumnes critiquen haver de matricular-los sense conèixer el projecte lingüístic del centre

FAPA, molt descontenta amb l'ordre que desenvolupa el TIL

La Federació d'Associacions de Pares i Mares i d'Alumnes de Mallorca (FAPA-Mallorca) ha criticat en un comunicat que les famílies hagin de matricular els seus infants sense conèixer el projecte lingüístic de cada centre, atesos els terminis que queden configurats en l'ordre que desenvolupa el TIL, publicada al Butlletí Oficial dissabte.

La FAPA critica que s'assenyali "un còmput d'horari mínim molt estricte per a la impartició de matèries en les tres llengües, de manera que es vulnera l'autonomia dels centres perquè no permet cap adaptació. Així mateix, FAPA es mostra en desacord amb el fet que s'obligui a utilitzar llibres de text en anglès, "una despesa inassumible per a moltes famílies".

En conjunt, rebutja el paper residual quant al disseny del projecte lingüístic que el Govern assigna a les famílies en el desenvolupament dels projectes lingüístics de centre.

EDICIÓ PAPER 14/09/2019

Consultar aquesta edició en PDF