Publicitat
Publicitat

PARTITS

El PP tem represàlies als 700 comerços ‘amics’

El PP tem que pateixin represàlies els 700 comerços de les 300 marques que, segons la formació, s’han adherit a la targeta de descomptes que prepara per als seus 22.000 militants. Els populars es mostren cautelosos i, de moment, no volen fer pública la llista de les empreses que faran rebaixes en els seus productes als afiliats del partit. Amb tot, la cadena hotelera Iberostar va confirmar a aquest diari que s’havia adherit a la coneguda com a Targeta PP Blava. També es va conèixer que grans cadenes de benzineries facilitarien la seva targeta de descomptes als militants del PP. Però bona part dels establiments que s’han adherit a la campanya de descomptes per als populars són petits comerços que ofereixen tota casta de productes i serveis.

Diverses formacions polítiques, com Esquerra Unida, UPyD i la coalició MÉS, han criticat la iniciativa dels populars. La coalició MÉS advertí ahir a través de la diputada Fina Santiago que la targeta del PP “ridiculitza” el compromís polític i social dels ciutadans a l’ hora d’afiliar-se a un partit, i defensà que podria ser considerada com un donatiu en espècia. Segons Santiago, resulta “grollera i absurda” la idea que una persona, pel simple fet d’estar afiliada a un partit polític, tingui dret a una sèrie de privilegis comercials davant d’altres ciutadans que no militen o que ho fan en altres formacions polítiques.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF