Balears 11/11/2015

El mercat de l'Olivar estrena nova imatge i oferta gastronòmica

Els comerciants aposten pel binomi entre el producte fresc i la restauració al centre de Palma

Ara Balears
2 min
Moment en què s'ha presentat la nova imatge del Mercat de l'Olivar. / LL.P.

PalmaEl mercat de l'Olivar ha presentat aquest dimecres la nova imatge corporativa, dirigida a reforçar la seva posició com a mercat tradicional de producte fresc al centre de Palma i, a la vegada, donar a conèixer la nova oferta gastronòmica que s'hi ha anat establint en els darrers temps. La nova imatge de l'Olivar, que manté la senalla que identifica la resta de mercats municipals de la ciutat, s'emmarca dins una campanya de comunicació més àmplia per fidelitzar els clients habituals i eixamplar el seu públic com a centre d'oci gastronòmic, també com a oferta turística.

El binomi entre el mercat de producte fresc i l'oferta gastronòmica és la fórmula d'èxit en els darrers anys, per la qual cosa ha decidit continuar apostant-hi el mercat de l'Olivar. El gerent Juan Carlos Moll ha recordat en la presentació que en el seu moment ja van ser pioners amb l'obertura d'una gran superfície que permetés completar la compra en el mercat tradicional, amb bons resultats, i que ara es tracta de continuar amb l'especialització i la proximitat afegint una bona oferta complementària d'oci i serveis al centre de Palma.

A més dels distints establiments de restauració que han obert en els darrers anys a la peixateria, de sushi i ostres, entre d'altres, hi ha hagut un increment important de les parades que ofereixen tasts de menjar i begudes –embotits, rebosteria, sucs, vins...– als visitants del mercat. En la primera planta de les instal·lacions també han obert distints espais de restauració. La intenció dels responsables i comerciants de l'Olivar és ampliar horaris i, de moment, es concentraran els esforços en l'obertura durant els divendres fins al vespre.

La presentació de la nova imatge corporativa ha tingut lloc a l'Espai Gastronòmic situat a la primera planta del mercat. La gerent de Rebuzzna Comunicación i responsable de la campanya, Marta Bonet, ha explicat que aquesta és just una primera passa per donar més visibilitat a l'oferta de l'Olivar a través de plataformes tradicionals i digitals, i que permetrà un contacte i servei més directe amb els clients, també amb una nova pàgina web. A l'acte, amb l'assistència de representants del sector i mitjans especialitzats, hi han participat la directora general de Sanitat i Consum de l'Ajuntament, Maria Antònia Comas, i el president de l'Associació de Comerciants del Mercat de l'Olivar.

stats