Mercadona estrena el nou Model de Botiga Eficient a Palma

El supermercat presenta un disseny i unes seccions totalment renovades que milloren l’experiència de compra dels clients i signifiquen un estalvi energètic de fins un 40% més que una botiga tradicional

Mercadona reobre aquest dilluns un supermercat a Palma, que ha estat reformat integralment per adaptar-se al nou Model de Botiga Eficient de la companyia. El local està situat entre el carrer General Riera, 20, baixos esquerra i el carrer Pare Bartolomé Pou, 41, baixos esquerra. La reforma ha suposat una inversió d’ 1,9 milions d'euros i la participació de 34 proveïdors i ha donat feina a 215 persones. El nou supermercat presenta un nou disseny que millora la distribució, la decoració i la disposició de totes les seccions amb l'objectiu de millorar i optimitzar l'experiència de compra dels clients.

La nova botiga eficient de Mercadona a Palma té una sala de vendes de 1.570 metres quadrats i un disseny totalment renovat respecte del model de botiga anterior, amb nous colors i materials tant a la façana exterior d'accés al supermercat com a les diferents seccions. 

El canvi beneficia els clients, els treballadors, els proveïdors i la societat. Per exemple, la botiga disposa de novetats com ara una nova entrada amb doble vidre que evita corrents d'aire, línies específics de llet fresca i sucs refrigerats i una màquina de suc de taronja acabat d'esprémer. A més, el nou model de botiga eficient de Mercadona pretén oferir un millor servei per facilitar la compra als clients: els passadissos de fruita i verdura són més amples i hi ha dos models de carros, que són molt més ergonòmics i lleugers.

A escala mediambiental s'han pres mesures que permeten reduir fins a un 40% el consum energètic respecte al model de botiga convencional, a causa de la millora de l'aïllament tèrmic i acústic.
Amb aquesta nova obertura, els clients de Mercadona es beneficiaran de la coneguda política comercial S.P.B. ('Sempre Preus Baixos'), que la companyia utilitza de manera exclusiva i que consisteix a garantir el preu unitari més baix dels productes, amb la millor qualitat, de manera permanent. Gràcies a això, Mercadona pot oferir als seus clients un assortiment eficaç, independentment de qui fabriqui el producte, econòmic i de qualitat.
Mercadona té previst, per a l'exercici 2017, invertir 180 milions d'euros en reformar i renovar amb aquest nou Model de Botiga Eficient 126 botigues repartides per tot l'Estat, així com invertir cinc milions d'euros en R+D+I per promoure millores informàtiques.

Etiquetes

EDICIÓ PAPER 22/07/2018

Consultar aquesta edició en PDF