Publicitat
Publicitat

L'IES Ramis i Ramis exigeix revocar la sanció a la directora

La qüestió de fons i inici de la polèmica continua sent el rebuig per part del consell escolar d'aquest i la resta de centres de Secundària de Menorca a acceptar les esmenes de la Conselleria

El consell escolar de l'IES Joan Ramis i Ramis acordà ahir sol·licitar a Educació la revocació de l'expedient sancionador incoat a la directora del centre, Margarita Seguí, i la seva restitució en el càrrec. A més, demanarà a la consellera Joana Maria Camps una entrevista per abordar una problemàtica que ja s'ha endut per davant els directors dels tres instituts de Maó i el delegat d'Educació a Menorca, Julián Hernández. Els acords es varen adoptar per majoria qualificada, ja que el representant de l'Ajuntament de Maó, el regidor Alejandro Sanz, hi votà en contra, perquè considera que la decisió presa en el seu moment pel consell escolar, i objecte de controvèrsia, "és il·legítima". "La política educativa la marca el Govern, ells no la poden imposar; és de sentit comú", va argumentar.

La qüestió de fons i inici de la polèmica continua sent el rebuig per part del consell escolar d'aquest i la resta de centres de Secundària de Menorca a acceptar les esmenes de la Conselleria als respectius projectes de tractament integrat de llengües i que tenien per objecte ampliar les hores de castellà i anglès. La comunitat educativa insisteix que els projectes compleixen amb el Decret 15/2013. Les posicions, per tant, continuen enrocades.

No obstant això, els docents confien a revertir la situació. "Creiem que és possible que tirin enrere uns expedients sancionadors que són desmesurats i injustos", assenyalà la directora en funcions del Ramis i Ramis, Brigitte Sintes. De fet, a hores d'ara el procediment que afectaria el nou director de l'IES Biel Martí de Ferreries estaria "aturat" i es desconeix la tramitació en què es troba la resta. Els ànims estan encesos i tothom té molt present la paraula prevaricació.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 19/11/2017

Consultar aquesta edició en PDF