L'Ajuntament de Palma defensa el bon funcionament del servei d'ajuda a domicili

Reacciona després que Inspecció de Treball hagi decidit sancionar l'empresa contractada pel Consistori

L'Ajuntament de Palma nega que el problema administratiu hagi afectat el servei d'ajuda a domicili. També assegura que, a través de la Regidoria de Benestar i Drets Socials, s'ha mitjançat entre l'empresa a què es té contractat el servei i els seus treballadors. Aquest aclariment arriba després que UGT informàs que  Inspecció de Treball ha sancionat l'empresa Servisar Servicios Sociales per negar-se a entregar una còpia dels contractes laborals als delegats sindicals.

El sindicat també denuncià la manca d'auxiliar administratiu. Des de l'Ajuntament s'ha assegurat que es va donar per bo el sistema implementat per l'adjudicatària d'una auxiliar en porta i una altra als serves centrals. "En cap moment el problema administratiu ha afectat el servei", explica el Consistori en un comunicat. Hi afegeix que s'està "prestant amb total normalitat, amb garanties i sense incidències".

De fet, es recorda que la sentència que esmenta se circumscriu a conflictes laborals interns de l'empresa amb els seus treballadors i, en cap cas, es fa esment a les responsabilitats municipals. Pel que fa a la baixa d'un lloc d'auxiliar administratiu, Cort assegura que se'n va assabentar la setmana passada i es va instar l'empresa a normalitzar la situació.

EDICIÓ PAPER 13/07/2019

Consultar aquesta edició en PDF