Balears 14/10/2016

L'Agència de Turisme es gastarà gairebé un milió d'euros en publicitat i màrqueting

El Govern ha acceptat, també, una despesa de 726.000 euros per a la contractació dels serveis d'una agència de viatges

M. G.
1 min
La Platja de Palma ha vist passar ministres, directors generals, dissenyadors, equips pluridisciplinaris i milers de propostes. Actuacions, se n'hi han fetes poques.

PalmaL'Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB) podrà tenir una despesa de 847.000 euros per contractar serveis de publicitat i màrqueting. "L'objectiu és fomentar les temporades de tardor, hivern i primavera", ha destacat la consellera de Presidència, Pilar Costa, durant l'anunci de l'acord pres al Consell de govern.

Aquesta contractació -la despesa anirà a càrrec del pressupost de l'ATB per a 2017-, permet la contractació de publicitat, màrqueting i promoció de l'agència en qualsevol suport o format. També s'ha autoritzat la despesa de 726.000 euros per a la contractació dels serveis d'una agència de viatges per a l'activitat de l'ATB durant el 2017. L'agència haurà d'oferir la possibilitat, segons ha explicat Costa, de gestionar reunions, incentius, congressos i esdeveniments. Costa ha anunciat que es realitzarà un concurs públic per contractar l'agència de viatges.

stats