TURISME
Balears 15/10/2016

El Govern paga ‘influencers’ perquè promocionin Mallorca a les xarxes

Ara Balears
1 min
El Govern paga ‘influencers’ perquè promocionin Mallorca a les xarxes

PalmaAcció de publicitat de baix cost

Sis joves instagramers britànics finalitzen avui un “viatge de premsa” de dos dies sufragat per l’Agència de Turisme Balear (ATB). El seu mèrit, tenir més de 250.000 seguidors a Instagram, la xarxa social líder de compartir fotos i vídeos. Els influencers (anglicisme que determina els usuaris amb més influència) han conegut alguns dels llocs més emblemàtics de l’illa i han compartit fotografies amb les desenes de milers de seguidors. L’ATB afirma en una nota que la promoció de Mallorca com a destinació turística a través d’Instagram permet optimitzar els recursos i arribar a un elevat nombre de potencials visitants de manera immediata. És una de les 166 actuacions que tenen previst dur a terme en el 2016 per tal de posicionar les Illes Balears com a destinació turística amb oferta atractiva fora dels mesos d’estiu.

Promoció a la fira de Rimini

L’ATB no només se centra en la promoció per internet. Del 13 al 16 d’octubre, participa en la fira professional de turisme TTG Incontri de Rimini (Itàlia) amb l’objectiu de promocionar l’oferta turística d’hivern al mercat italià, que representa un 4,9% del total de turistes que reben les Illes.

stats