Balears 17/10/2016

El Govern destina 60.000 euros a promocionar el petit i mitjà comerç

Posa en marxa una campanya de publicitat que s'allargarà fins Nadal

Ara Balears
1 min
Els representants dels comerciants, amb Negueruela i Sansó

PalmaLa Conselleria de Treball, Comerç i Indústria ha posat en marxa una campanya publicitària per impulsar el petit i mitjà comerç de les Illes. Està valorada en 60.000 euros i, segons explica la Conselleria en un comunicat, s'emetrà en tres moments: la segona quinzena d’octubre, a finals de novembre, per promocionar el Black Friday, i durant la primera quinzena de desembre, amb la mirada fixada en la campanya de Nadal.

Iago Negueruela, conseller de Treball, Comerç i Indústria, ha ressaltat aquest dilluns, durant la presentació de la campanya, el paper fonamental del comerç de proximitat, ja que “dóna vida a les ciutats, als barris i als nuclis de població”. Pel conseller, es tracta del "millor canal" per obtenir productes locals, un tracte personalitzat i una riquesa més repartida.

La intenció de la campanya és fer front als nous hàbits de consum, com les compres a través dels dispositius tecnològics. Per això, des de la Conselleria afirmen que la iniciativa va especialment dirigida a joves, ja que tenen un major contacte amb les xarxes socials.

A la presentació, hi han assistit també la directora general de Comerç i Empresa, Pilar Sansó; el president de la Confederació Balear de Comerç, Pau Bellinfante; el president d’Afedeco, Rafel Ballester, i el president de Pimeco, Bernat Coll.

stats