MASCLISME

Detergent a canvi de premsa, però només per a dones

La distribuïdora SGEL ha iniciat una campanya amb cupons de descompte i mostres de productes de neteja, però orientada només a elles

La distribuïdora SGEL (que fa arribar als quioscs un gran nombre de revistes i publicacions) ha iniciat una campanya amb cupons de descompte i mostres de productes de neteja, però orientada només a les dones.

En una circular informativa que va fer arribar ahir als establiments, la distribuïdora explica que “a cada una de les dones que hi vagi” li han d’entregar cupons de descompte de detergent i rentavaixelles, que poden utilitzar al Mercadona i en punts de compra habitual, mostres de cada un dels dos productes i una bossa promocional on s’inclourà el material de la campanya.

A canvi, els propietaris del quiosc que reparteixin totes les mostres rebran una bonificació de 15 euros a la factura d'SGEL quan finalitzi la campanya. El material va arribar ahir als establiments interessats a participar-hi i, segons indica la circular informativa, a partir d’aquest dimarts es començaran a distribuir els productes.

Alguns quioscs van mostrar-se molestos amb el fet que sigui una campanya només dirigida a dones i critiquen que, en el moment de rebre informació sobre la promoció, ningú no els va advertir que seria així.

EDICIÓ PAPER 15/06/2019

Consultar aquesta edició en PDF