Calvià opta per la innovació i el lideratge turístic a Fitur

El batle del municipi Alfonso Rodríguez ha aprofitat la seva presència a la fira per presentar les propostes que ja es duen a terme 

Calvià presenta a Fitur les actuacions que es fan i que estan projectades per tornar a recuperar el lideratge turístic com a destinació pionera en la reconversió i en la seva aposta per la innovació. El batle del municipi, Alfonso Rodríguez, ha aprofitat la seva presència a la fira per presentar les propostes que ja es duen i els projectes previstos per millorar la primera i, sobretot, la segona línia d'una destinació madura com Calvià.

Així mateix, i en el marc del projecte S mart  del municipi de Calvià, Alfonso Rodríguez Badal ha anunciat la posada en funcionament de l'aplicació VISITCALVIÂ, que involucrarà tots l'actors  turístics  del municipi fent realitat el concepte 'Calvià a la teva mà', que va més enllà de donar un servei d'atenció exclusiu. La plataforma farà possible la recaptació de les dades de consum i d'ús dels seus visitants, la qual cosa permetrà ajudar en la presa de decisions amb vista a la millora de la destinació.

La delegació de Calvià, encapçalada pel batle, i integrada pel tinent de batle de Turisme, Antonio García Moles, i el director general de Turisme, Joan Mesquida, ha fet diverses reunions, una de les quals amb el director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Frankfurt, Julio López  Astor , que els ha traslladat les previsions per al 2018 respecte del turisme alemany. Aquestes previsions apunten a un descens de reserves en el segment de baix preu, però un manteniment (fins i tot, un increment) en el segment mitjà-alt. Així mateix, ha informat sobre la proposta de promoció que es fa, centrada més en la temporada mitjana-baixa, en la línia que duu a terme Calvià.

EDICIÓ PAPER 19/10/2019

Consultar aquesta edició en PDF