EDUCACIÓ
Balears 22/07/2016

Arriba el primer postgrau d'evangelització a les xarxes socials per formar misioners 3.0

EL CESAG és el primer centre a Espanya que aposta per les noves tendències digitals de comunicació pastoral

Ara Balears
1 min
Arriba el primer postgrau d'evangelització a les xarxes socials per formar Misioners 3.0

PalmaEl Centre d'Ensenyament Superior Alberta Giménez (CESAG), adscrit a la Universitat Pontificia Comillas ICAI-ICADE, ha llançat el primer postgrau a Espanya sobre evangelització a les xarxes socials. L'objectiu és formar en les noves tendències digitals de comunicació pastoral, sobretot en l'entorn social media. La metodologia és online, excepte dos caps de setmana presencials, i comença al novembre de 2016.

El termini d'inscripció s'obre l'1 de setembre i conclou el 15 d'octubre. L'alumne tindrà anotacions i activitats al campus virtual del CESAG i haurà de complir amb els terminis. Les sessions presencials són a Mallorca del 26 al 29 de gener i del 6 al 9 de juliol de 2017. En total, es cobreixen 30 crèdits ECTS.

La directora del postgrau és Xiskya Valladares, religiosa de la Puresa de María i professora doctora de Comunicació en el CESAG, iniciadora de la plataforma iMisión dedicada a la evangelización en Internet juntament amb Daniel Pajuelo, també professor en el postgrau. Hi ha altres 13 docents experts en diferents àrees de la comunicació digital, alguns membres de la Secretaria de Comunicació del Vaticà com Leticia Soberón i Ariel Beramendi, president de la RIIAL; Rafael Rubio, director de les JMJ de Madrid 2011 i assessor internacional de la de Riu 2013 i els Jocs Olímpics de Riu 2016; Julia Violero, directora del CESAG, etc. L'alumne obtindrà un títol propi de la Universitat Pontifícia Comillas.

El postgrau capacita per convertir als alumnes en missioners 3.0 amb coneixements, eines i habilitats bàsiques en social media. Sempre des de la sensibilitat d'un estil comunicatiu evangèlic i ecològic, d'acord a les noves tendències pastorals del pontificat del papa Francisco. S'aborda també la reputació online, la comunicació de crisi, el vídeo digital, l'analítica web, etc.

stats