Arriba a Mallorca una start-up per promocionar experiències turístiques

Funciona ja a Barcelona, Girona i la Costa Brava

Decidir les experiències d'un viatge des d'un ordinador i viure-les en companyia és la filosofia de Vívelus, una start-up que funciona des de l'any passat a Barcelona, Girona i la Costa Brava i que aquest divendres s'ha presentat a Palma.

La intenció de l'aplicació és " contagiar la passió per la zona al turista i aconseguir que en conegui la part més autèntica". Així, Vívelus permet, per exemple, sortir de pesca amb Pedro Carbonell, campió mundial de pesca submarina, o visitar la Cartoixa de Valldemossa acompanyat de l'artista Nils Burwitz.

Una passejada pels jardins d'Alfàbia, una degustació de tapes típiques de Mallorca i visites a fàbriques de cervesa artesana són algunes de les opcions que dóna Vívelus als usuaris. 

De moment, les més de 70 experiències disponibles de l'aplicació han arribat a 3.500 persones i des de l'start-up calculen que tancaran l'any amb aproximadament 5.000 usuaris. De fet, la intenció dels seus creadors és fer un bot cap a Andorra després d'instal·lar-se a Mallorca.

EDICIÓ PAPER 18/01/2020

Consultar aquesta edició en PDF