Publicitat
Publicitat

INCA

Els dimecres "bons" del petit i mitjà comerç

Inca estrena el "Happy shopping" per dinamitzar el centre i recuperar vendes

Fins a 25 comerços de la ciutat participaran avui en una iniciativa nova anomenada "Happy shopping". Aquesta fórmula de promoció ha estat impulsada pel grup Activa't Inca, que fa feina conjuntament amb l'Associació de Comerciants d'Inca i que rep el suport de la Regidoria municipal de Promoció Econòmica. Aquesta iniciativa pretén dinamitzar l'activitat comercial a Inca que, com passa a la majoria de pobles i ciutats, s'ha vist reduïda com a conseqüència de la crisi.

Per aquest motiu, Activa't Inca, els comerciants i l'Ajuntament han posat en marxa una campanya que s'inicia avui i que vol augmentar les vendes. Tots els dimecres de juny, els comerços adherits, que són 25, oferiran promocions especials per a tots els clients.

Això vol dir que durant aquestes jornades els consumidors podran trobar productes de temporada a preus interessants, incloent-hi descomptes variables. Els establiments que prenen part en aquesta campanya estaran degudament identificats i, per tant, totes les persones que passegin pel centre de la ciutat podran reconèixer-los fàcilment gràcies a la promoció que es realitzarà. L'Ajuntament hi col·laborarà fent-ne difusió a través dels seus mitjans. Tot i que el "Happy shopping" en principi es limitarà al mes de juny, no es descarta que es pugui allargar al juliol si així ho demanen els comerços implicats.

Tot tipus d'establiments

Els negocis comercials adherits fins ara a la campanya abracen tot tipus d'activitats, principalment botigues de roba d'adult i infantil, papereries, bars i cafeteries o sabateries. Aquesta activitat és una mostra més del conjunt d'iniciatives, emmarcades dins del pla "Inca, tot un centre comercial a cel obert", que s'ha impulsat des de l'Ajuntament i que persegueix dinamitzar el petit i mitjà comerç. Els representants de les associacions comercials de la ciutat havien demanat ajuda en diferents ocasions a les institucions públiques, davant el que consideren un dels moments "més complicats" per al petit comerç, ja que la baixada del consum i vendes pròpia de la crisi es veu agreujada amb el canvi d'hàbits d'una població que cada vegada té més oferta de grans establiments i que, consegüentment, deixa d'acudir de manera progressiva a les botigues tradicionals.

La pèrdua de dinamisme dels centres de les ciutats és un fet que es repeteix arreu i que preocupa l'administració per les seves conseqüències directes, com són les pèrdues econòmiques del sector, i les indirectes, que fan referència al "buidatge" d'activitat dels centres. Amb aquest pla, l'Ajuntament i el sector comercial lluiten contra la baixada de consum i de vendes detectada en el comerç motivada per la crisi econòmica. L'Ajuntament i el sector comercial aposten per fer front comú amb iniciatives com aquest "Happy shopping", a la vegada que es continua fent un esforç per promocionar el petit comerç pel seu tracte humà, proper i de qualitat.

Etiquetes

PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 20/08/2017

Consultar aquesta edició en PDF
PUBLICITAT
PUBLICITAT