Publicitat
Publicitat

El solter d’or Lapo Elkann s’enamora d’una jove canària

Entre les moltes informacions que tenen Lapo Elkann (02) com a protagonista, puntualment hi ha alguna bona notícia. L’última és que la relació que aquest estiu va descobrir la premsa en veure’l molt ben acompanyat al seu vaixell per Portofino continua endavant.

La revista ¡Hola! donava detalls ahir sobre la noia que ha seduït un dels solters d’or més indomables d’Europa. Segons la publicació, l’hereu més mediàtic de la família italiana Agnelli -propietaris de Fiat, entre altres empreses- s’ha enamorat d’una noia nascuda a les Canàries que treballa en el món de la moda. Amb 26 anys, Marina Peñate Le Bail (01) no resideix de manera permanent a l’arxipèlag on va néixer, sinó que viu alhora en diverses ciutats, entre les quals hi ha París i Milà. Des d’allà, col·labora amb l’empresa familiar, dedicada a importar peces de roba de prêt-à-porter franceses. A més a més, la jove també treballa com a relacions públiques.

Sembla, per tant, que la moda és una de les coses que ha unit la parella, ja que ell -poc procliu als negocis familiars- també s’hi dedica, a través de la seva pròpia marca, Italia Independent. Aquesta firma es dedica a comercialitzar unes peces de vestir tan estrafolàries i elegants com ell i va servir de trampolí perquè llancés al mercat una línia d’ulleres de sol i de vista.

Famós per dret dinàstic

Elkann és un famós de naixement a Itàlia per la família a la qual pertany. Tot i això, la seva fama ha sobrepassat les fronteres de la península itàlica pels embolics en què s’ha ficat aquest enfant terrible de la jet set. El 2005 Elkann va haver de ser ingressat en un hospital de Torí per una sobredosi d’estupefaents després de passar la nit amb un transvestit brasiler. L’escàndol va ser tan gran a Itàlia que, en aquells moments, el noi va optar per traslladar-se a Nova York, on va aïllar-se de la polèmica i, suposadament, va entrar en una clínica de desintoxicació.

Al cap de dos anys apartat a la ciutat dels gratacels, l’any 2007, va fer servir l’ensopegada per agafar impuls i va presentar la seva marca de roba, orientada als “superrics” i que actualment ja cotitza a borsa, amb la qual ha aconseguit demostrar que té un notable olfacte per als negocis i que si no té un càrrec a l’empresa familiar és perquè no vol i no perquè els seus germans l’hi deneguin. En alguna ocasió ha combinat la moda i l’empresa automobilística. Va ser ell qui va coordinar la creació d’una versió del mític Fiat 500 amb la firma Gucci.