Publicitat
Publicitat

Els treballadors de la policlínica es queixen dels impagaments

Es queixen de la irregularitat en el cobrament del salari i acusen la nova direcció del centre mèdic de no complir els seus compromisos

Els treballadors de la policlínica Miramar han decidit fer públic el seu malestar per la "insostenible" situació laboral que mantenen. En un comunicat públic es queixen de la irregularitat en el cobrament del salari i acusen la nova direcció del centre mèdic de no complir els seus compromisos quant al cobrament íntegre de la paga extra d'estiu, i en el rescabalament progressiu de la paga extra de Nadal de 2012, que havia quedat pendent de ser abonada. Finalment, el comunicat del comitè d'empresa d'Ameba, la societat mare de la Miramar, recrimina la direcció de mantenir una comunicació "deficient" amb el comitè d'empresa, presidit per María Ángeles Calvo. Les protestes internes dels treballadors són visibles en els taulons d'anuncis disposats amb aquest fi per les instal·lacions de la policlínica.

La direcció no ho entén

Fonts properes a la direcció de la policlínica afirmen, per contra, que els compromisos als quals es va arribar amb els treballadors d'ençà de l'entrada del grup Juaneda com a nou gestor del centre sanitari s'han anat complint, i que a dia d'avui només es deu als treballadors "quinze dies de salari" i "tres mesos per a aquells professionals que presten serveis a la Miramar a través de contractes mercantils", per la qual cosa no entenen el motiu de la queixa laboral, en el moment que el nou gestor ofereix viabilitat al projecte.

La policlínica Miramar ha estat adquirida aquest passat abril per inversors de capital austríac i la gestió ha estat confiada a Red Asistencial Juaneda.