Publicitat
Publicitat

Tendències

Amigues, avui us voldria parlar de les noves tendències a l'hora d'acomiadar els treballadors. A l'hora de fer fora (i perdó per la rima) es tracta sobretot de fer servir les noves tecnologies per no caure en l'avorriment d'un acomiadament tradicional (i perdó, de nou, per la rima). Ser un amo amb sentit de l'humor és molt important, perquè tot treballador es mereix un acomiadament creatiu. Deixem per al comerç tradicional els acomiadaments vintage . A les empreses punteres s'acomiada amb creativitat.

Per això hem d'aplaudir els directius de La Xarxa de Comunicació Local (el que abans era COMRàdio, on vaig treballar uns quants anys) que acaben de despatxar un treballador de l'empresa de manera admirable, segons llegim al diari Catalunyaplural.cat. Bé, n'han despatxat quinze, però als catorze que quedaven els han fet fora a la manera tradicional. Els han cridat al despatx i els han dit el què. L'altre, però, el que fa quinze, i que és el periodista esportiu Jordi Pons, estava de vacances. I aquí és on es demostra la innovació, saber reinventar-se, l'emprenedoria. Com que no hi era i per tant no el podien cridar al despatx, li van enviar un SMS per comunicar-li el comiat. Espero que la pràctica s'estengui entre altres amos pendents d'acomiadar altres periodistes. Malauradament, no disposo del text que va rebre en Pons, però és fàcil d'imaginar. Potser: "Kdes akomiadat. Ptó"? O potser: "No kal k tornis al stmbre"? O potser una emoticona amb cara trista? I ara que hi penso: potser era un whatsapp . Si és així, bravo per l'estalvi.

Ser l'amo d'una empresa de comunicació i despatxar un periodista justament amb un sistema de comunicació com un SMS trobo que fa partir de riure. És com si treballes en una pastisseria i et trobes la carta d'acomiadament a dintre d'una magdalena farcida.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 22/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF