Publicitat
Publicitat

Sara Werner: “Sóc qui vull ser”

Arriba (i marxa) amb un somriure, sempre. Comença (i acaba) amb una pregunta, sempre. SEMPRE és una paraula que la defineix. La Sara SEMPRE hi és: ha perseguit un somni i n’ha aconseguit uns quants. La vida, de cara. No accepta un NO. Mai. No té por. I no té límit. Balla pel carrer i se sorprèn quan la gent la mira. Pinta, canta, es mou. És moviment constant. Però també: ordre, estructura i estratègia. I molta emprenedoria. És ambiciosa i no li fa por arribar lluny: SEMPRE treballa amb intensitat i SEMPRE estima amb bogeria. També és extremadament perseverant: SEMPRE hi ha un una vegada més, i un tornem-ho a intentar. Caure i aixecar-se. I no ha estat fàcil. Per què? De petita vaig viure un infern: vaig patir episodis que em van fer voler morir. Però me’n vaig sortir. Fa una pausa i no reprèn el tema. Dóna algun indici, sí; però no s’explica del tot. Anem a pams. Hi ha molta Sara.

20.45 = SARA 1. Va néixer ballarina: necessitava expressar-se amb el cos, aquesta era la seva intel·ligència. Va estudiar a la Royal Academy of Arts de Londres fins que es va lesionar. Punt i a part. Drama. Etapa nova: es va haver de reinventar. I va decidir aplicar tot el que havia après de la dansa a l’empresa. Què t’ha ensenyat la dansa? A evolucionar. A no tenir límits. A ser extremadament perfeccionista. I a no ser-ho. Contradictori? Quan era ballarina amateur era una perfeccionista; i quan vaig ser professional, vaig entendre la importància de la no-perfecció. La importància de l’error. La importància de fluir, de continuar, de no parar. ¿Una lliçó de vida? Sí, ho tenia clar: l’últim a apagar el llum, triomfa.

20.30 = SARA 2. La dansa com a exemple per eixamplar horitzons. I també com a referent de compromís, emoció i relació. Què tenen en comú la dansa i l’emprenedoria? Uns valors totalment exportables a altres àmbits: l’ambició, la constància, la perseverança. On poses l’ull, poses la bala. Què més? T’ensenyen a ser conscient de l’espai i a controlar les situacions. L’empatia. I la seducció. Què és la seducció? Aconseguir l’atenció d’algú i emportar-te’l al teu món. Fa una pausa i deixa entendre tot allò que ha aconseguit a través d’aquest misteri que tota ella respira.

20.01 = SARA 3. Li pregunto qui és i qui li agradaria ser: Sóc qui vull ser. Cap dubte. Pura decisió. Tot convicció i autoaprovació: Sóc una crac, molt bona en el que faig. Parla bé d’ella i dels altres. Cap rastre de falsa modèstia: Les coses, pel seu nom. Seguim. Parlem de trencar models. De repensar les coses. De Barcelona. Futur. Com te la imagines? M’imagino una Barcelona essencial i verda: el color de les coses ben fetes; i no només en l’aspecte social; també en termes econòmics, bancaris, empresarials i en molts més. El futur ha de ser honest i generar valor. El futur és ara, i ens hem de posar a fer feina. N’hi ha molta.

19.50 = SARA 4. Arribem al final parlant de la seva última aventura empresarial: Coconut. Una plataforma online de cosmètica natural. De tot el que és 0% tòxic. Una aventura que desmunta tots els tòpics relacionats amb la cosmètica que ens han fet creure: tot tipus de mentides relacionades amb nutrients, rutines d’hidratació, rosa mosqueta i tants altres mites. La veritat sobre parabens, ftalats o formaldehid o petrolats. En el fons, tot allò que necessites saber però que no vols sentir.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF