Publicitat
Publicitat

Veten a Israel un espot de Refaeli

L’organisme regulador de l’audiovisual a Israel ha prohibit l’emissió abans de les 22.00 h de l’últim espot protagonitzat per Bar Refaeli, pel fet de considerar-lo massa pujat de to. L’anunci, de la marca de roba Hoodies, arrenca amb la model estirada al llit al costat d’un muppet, amb qui se suposa que acaba de mantenir una relació sexual. El ninot -un personatge molt conegut pels espectadors joves del país, anomenat Red Orbach- assegura que “no hi ha res millor que això”, però tot seguit rectifica: “O sí?” A continuació, l’anunci mostra una fantasia eròtica del muppet en què tres Refaelis li renten el cotxe de manera suggeridora, se l’enduen a un jacuzzi i el desafien a una partida de pòquer en què ell s’acaba apostant els calçotets abans de despertar del somni.

En opinió de l’autoritat reguladora, tot plegat inclou “massa insinuacions sexuals” perquè l’anunci es pugui emetre en horari protegit. De totes maneres, la model no s’ha mostrat especialment preocupada per aquesta restricció, i ha penjat el vídeo als seus perfils de les xarxes socials.

Segons el diari israelià Haaretz, el cas ha obert un debat al país entre els que consideren que el veto dóna una imatge massa puritana dels israelians i els que defensen que l’espot és sexista.