Publicitat
Publicitat

Motius per a l'optimisme

Quatre motius que em fan ser optimista sobre la compra del Washington Post pel propietari d'Amazon. 1) Aquesta frase de la carta que Jeff Bezos va enviar als treballadors: "Els valors del Post no cal que canviïn. El diari continuarà al servei dels seus lectors, no al servei dels interessos privats dels propietaris". Qui escriu aquesta frase -i posa la paraula servei al centre del discurs- entén de manera profunda què és un diari. 2) Amazon va aconseguir trencar la reticència de molta gent a l'hora de comprar a internet. Ara que els diaris es prenen seriosament la venda de continguts online , tenir Bezos pensant-hi és per força una bona notícia. 3) Lligat als dos punts anteriors -servei a la comunitat i comercialització-, segur que el Post il·luminarà alguns nous camins sobre quins negocis no estrictament periodístics poden encaixar bé en un diari. I 4) El diari no s'ha venut a preu de saldo. Amb permís de Cebrián, hi ha qui encara veu futur a la premsa.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 24/09/2017

Consultar aquesta edició en PDF