Publicitat
Publicitat

Bar Refaeli es despulla i torna a la infància

La model israeliana Bar Refaeli segueix amb la seva estela de col·laboracions amb la marca de llenceria Passionata, que aquest any l'ha vestit amb una llenceria molt sexi amb brocat i lligacames. Tot i això, la firma ha complementat la seva posada en escena amb un estilisme molt infantil, jugant amb una bicicleta o amb globus, i amb pastissos i amb piruletes. Amb aquest reportatge publicitari, Refaeli n'afegeix un de nou a la seva llista. Anteriorment ja havia posat com una femme fatale, una bruixa i una vident.

Per a la campanya, la model ha deixat que li tenyeixin les puntes de la seva característica melena rossa de color rosa. Un atreviment al qual no s'han sumat moltes de les altres famoses que de cara al Nadal s'han llançat a la publicitat de roba íntima. A banda de la desfilada de Victoria's Secret, que s'ha emès aquest mes, la brasilera Gisele Bündchen i la dona de Michael Bublé també s'han capbussat en el rendible món de la roba interior femenina. Bündchen, amb la seva pròpia línia de llenceria, anomenada Gisele Intimate, i Luisana Lopilato amb una col·laboració per a la firma Va Va Voom Bra.