Publicitat
Publicitat

Mitjans

El grup del 'New York Times' segueix aprimant-se i es ven el 'Boston Globe'

Per 70 milions de dòlars, quan en va pagar 1.100

L'editora de 'The New York Times' ha anunciat aquest dissabte que es desfà de 'The Boston Globe' i que el ven a John Henry, conegut per ser l'amo de l'equip de beisbol Boston Red Sox (i també del Liverpool, de la lliga anglesa). El diari, amb 141 anys d'història, consumarà el canvi de mans en el termini d'un o dos mesos. L'operació ha estat valorada en 70 milions de dòlars, una xifra radicalment inferior als 1.100 milions que va pagar la companyia de 'la dama grisa' quan el va comprar, fa vint anys.

Eileen Murphy, portaveu del 'New York Times', ha explicat que la venda també inclou els portals BostonGlobe.com, Bostom.com, Telegram.com i Worcester Telegram & Gazette, a banda de l'empresa de màrqueting directe Globe Direct i el 49% del gratuït Metro Boston.

El diari, que l'any passat ja es va desprendre de 16 rotatius regionals, accentua així la seva política de centrar-se en el producte mare, 'The New York Times'.