Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Bon Gangnany nou!

Aquest Cap d'Any he vist més al Bruno Oro que a la meva mare: a l' Hotel 13 estrellas de TVE, al refregit del Crackòvia, al Feliç 2016 de TV3, a les campanades des de Ripoll... Els de Minoria Absoluta han fet l'agost amb el canvi d'any com a proveïdors de les televisions públiques. A TVE millors caracteritzacions i realització que no pas guió, tou i prudent. Sublims, això sí, Yuste i Latre fent de Tip i Coll. A Espanya la col·laboració especial era de Martina Klein i a Catalunya de Pilarín Bayés. Mordaç al Feliç 2016 de Polònia en Duran i Lleida apareixent com a president d'Espanya. Amb les campanades, el nivell ultraelemental amb què s'explica la ingesta del raïm ha sobrepassat el patetisme. A TV3 Mercè Martínez i Espartac Peran acompanyats dels clons de Maruja Torres i Pere Gimferrer van fer un xou titubejant. Crits espontanis d'"Independència" en arrencar i acomiadar-se. Al final, el Ripoll Style va ofegar la reivindicació sobiranista. El ball freak del coreà va envair totes les cadenes. Saturant. Fins i tot el va ballar l'Espartac Peran per a deliri de les tietes. A Espanya les dones esculturals superaven en més d'un pam els mascles ibèrics i baixets que presentaven des de la Puerta del Sol. A TVE sort de la Igartiburu perquè l'Imanol Arias estava tan estrany com el seu pentinat. Accelerat i amanerat, parlava més ràpid que pensava. Recordava a l'audiència que " usted no es culpable de lo que está pasando " i elogiava el producte espanyol com " nuestros plátanos, nuestras naranjas y nuestras mujeres ". A la Sexta, Chicote desorientat amb un ou ferrat a la solapa. A Cuatro i Telecinco els personatges de La que se avecina repassaven les desgràcies del 2012. Entre d'altres, que els homosexuals encara es poguessin casar i "que los catalanes se quieren independizar ". El Recio deia: " Como tenemos los tanques muertos de risa... ¿y si les invadimos? " Molta conyeta, però premonitori de la que se avecina aquest 2013.

PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 20/08/2017

Consultar aquesta edició en PDF
PUBLICITAT
PUBLICITAT