Publicitat
Publicitat

Ricardo Bellino: "La millor mentida és la veritat"

Visionari. Emprenedor i transformador: converteix somnis impossibles en projectes reals, viables i d'èxit. De missatger de DHL a director d'Elite Models i soci de Donald Trump. Sempre a la recerca de nous estímuls. Pensa en gran, arrisca fort i no es penedeix de res. Ni tan sols dels errors. Intens, penetrant i valent: el seu últim projecte és The School of Life, un centre internacional on formarà els millors emprenedors del món.

Imatge potent, discurs penetrant, protagonisme absolut: sempre. El Ricardo és un estrateg. Sap llegir bé la gent i les seves intencions. Despert. I sagaç: és llest i no creu en les coincidències però sí en les sincronies. I en la llei de l'atracció. És ràpid, ambiciós i llançat. No li fa por res. I així és com amb només 20 anys, sense un duro, ni formació, ni tan sols d'anglès, es va convertir en director d'Elite Models i en soci de Donald Trump en només 3 minuts de conversa: Què li vas dir? Li vaig fer entendre que em necessitava. No es tracta de convèncer la gent, es tracta d'escoltar i entendre'ls. I després, actuar.

TRUMP I ELITE. No li infon respecte ningú ni el frena res: ni tan sols les seves limitacions. Li agrada el risc i està disposat a jugar-se-la. Sempre? Sí, no vull una vida mediocre i no em fa por el fracàs. D'aventura en aventura. És un amant de la vida i les emocions. Viu intensament, com si fos l'últim dia. Es creu capaç de tot i ha convertit tots els seus somnis en projectes reals: el primer, sense estudis però grans habilitats, quan es va convertir en amo de l'imperi d'Elite Models al Brasil. ¿El somni real era l'accés a les dones? No. El motiu no eren ni les models, ni el glamur , ni el xampany. Jo volia una agència de models per crear la millor història de la meva vida i una relació amb l'home més important d'aquest negoci: John Casablancas. Què en vas treure? Fama i diners; molts diners. I moltes dones també? A mi no m'agraden les models: jo prefereixo sortir amb dones comunes. Imagina't l'esforç d'una dona normal per aconseguir un paio que pot tenir totes les dones del món.

SEDUCCIÓ I CONFIANÇA. S'agrada, s'estima i s'escolta. Però el Ricardo no és un paio obvi: agafa camins inesperats. I desconcerta: és enormement hàbil i aconsegueix constantment trencar totes les expectatives. Què has après de l'home? Que és molt primitiu: té instints i reaccions molt primitives. Què més? Que no cal parlar: quan intentes verbalitzar molt, crees confusió a la ment de les persones. Som molt instintius, molt bàsics. Quina és la clau per establir confiança? La seducció per mi és la base de tot: és un joc de poder en què es tracta de crear atracció. Què ens atreu? Coses subliminars, inconscients: es tracta d'una energia que no es pot entendre.

ESCOLA I VIDA. Es creu capaç de tot. Segueix els seus estímuls i no abandona mai. El seu últim projecte és The School of Life: La fórmula de La Masia del Barça traduïda al món empresarial. I a efectes pràctics? Un centre de formació de talent per crear els millors emprenedors del futur. Una escola? No, va més enllà: The School of Life és un canvi d'actitud, un nou lifestyle . Què fa el projecte diferent? En aquesta aventura apostarem per les persones més que per les empreses. Què és més important, una persona o una idea? Una persona: les idees poden fallar, les persones, no.

RISC I LÍMITS. És un encantador de serps. I encomana energia tant com desperta alguna suspicàcia: ¿T'han titllat mai de mentider? Sí. I la mentida més gran del món és que no pots fer el teu somni realitat. Jo he convertit mentides en veritats: per tant, la millor mentida és la veritat. ¿Has enganyat mai la teva dona? Jo només et puc dir que si sóc el teu marit i et vull enganyar, el millor que puc fer és explicar-te la veritat: no t'ho creuràs mai. En canvi, si et menteixo, sabràs que t'estic mentint. Com et va amb la família? Busco l'aventura a nivell professional i la seguretat en el terreny personal: necessito una referència on sempre pugui tornar. ¿Això vol dir que a nivell personal no has arriscat mai? He estat temptat. Però allà m'hi poso un límit.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF