Publicitat
Publicitat

PAREU MÀQUINES

Grafòlegs contra uròlegs

Ahir va ser un dia inusualment intens per al sector de la grafologia. Diversos mitjans van acudir a professionals d'aquesta disciplina per determinar si les llibretes publicades per El País són efectivament de l'extresorer del PP Luis Bárcenas. Així, tant el grafòleg contractat per Telecinco com el de la Cadena SER assenyalen moltes coincidències entre les anotacions de Bárcenas -que a hores d'ara deu lamentar no haver fet servir un Excel- i algunes cartes que formen part del sumari del cas Gürtel. Però l'anàlisi més inquietant és el que feia el grafòleg de La Gaceta , José Villacís, professor també de macroeconomia. Després d'analitzar que si els punts de les is, que si la inclinació de les tes, concloïa que els escrits pertanyen a algú "que pot ocupar un lloc de gerent o comptable" i que, atenció, "pateix acidesa d'estómac i hipertròfia de pròstata". Desconec si l'il·lustre Col·legi d'Uròlegs ha interposat la pertinent demanda per intrusisme professional.

Però

"Però". "Tot i que". Un altre cop "però". Aquestes eren les paraules més rellevants de la portada de l' Abc d'ahir. Perquè són les que demostren com el diari està marcant distàncies amb Rajoy: "Cospedal desmenteix [...] però deixa dubtes", era el títol principal. Tenint en compte que El Mundo -poc Rajoyista d'entrada i ara emprenyat amb Bárcenas per haver donat l'exclusiva a El País - ja no els fa costat i que La Vanguardia també es mostra crítica, els populars només tenen ja un diari afí: La Razón, que obria amb "Causa general contra el PP" i venia a dir que, jolines , tothom té mania a aquest partit. Qui ho havia de dir, que el diari més fidel al PP seria un amb capital i director catalans.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF