Publicitat
Publicitat

FUTBOL

Cornellà no es va omplir del tot i la Federació busca entrenador

La selecció tanca el període Cruyff i encara un futur incert

27.234 espectadors es van donar cita ahir a Cornellà-El Prat. Els organitzadors del partit van admetre que esperaven una entrada millor per veure l'últim matx de Cruyff com a seleccionador.

L'últim partit de Johan Cruyff com a seleccionador català va acabar amb cert regust amarg, ja que l'estadi de Cornellà-El Prat no es va omplir, amb 27.234 persones a la graderia. El partit, que va ser retransmès per la cadena ESPN per tot Amèrica Llatina, tanca una època que va començar molt bé, amb un duel contra l'Argentina que va ser un èxit, però que va acabar amb dubtes sobre el model de partit anual de la selecció.

El mateix president de la Generalitat, Artur Mas, va admetre que "qualsevol pas endavant de les seleccions catalanes costa Déu i ajuda. No ens ho posaran fàcil. Això seria més fàcil si Europa reconegués Catalunya com a estat propi". Segons Mas, "m'hauria agradat veure més gent en un estadi tan bonic". El secretari general de l'Esport, Ivan Tibau, per la seva part, va admetre que "s'agrairia un esforç de la gent, ja que costa molt organitzar partits així i no s'ha omplert el camp. Pensàvem que el camp s'ompliria, després del que es va veure l'11 de setembre. No sabem què ha passat. El rival era bo, però si hagués estat l'Argentina, el camp s'hauria omplert del tot. Avui hem fet curt". Andreu Subies, president de la Federació Catalana, afronta ara una època en què cal trobar un altre seleccionador i també la manera d'engrescar el públic. Cruyff va valorar el futur de la selecció: "Dependrà de la política saber si Catalunya juga de manera oficial. El nivell aquesta selecció ja el té. S'ha fet una bona feina".

De moment, la Federació va aprofitar el partit per presentar la segona samarreta de la selecció, en què lluirà les quatre barres. La nova samarreta ja està a la venda, com també ho està la primera equipació dissenyada per Custo Dalmau.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF