Publicitat
Publicitat

Barça

L'empresa que explota la publicitat de la nova Masia preveu un retorn de 72 milions d'euros anuals

Antonio García Valdecasas ha assenyalat que el projecte es podria concretar en un termini de quatre mesos

L'explotació publicitària de la façana de la nova Masia del Barça, a Sant Joan Despí, suposarà, segons MCM Group, l'empresa encarregada de gestionar l'operació, un ingrés de 72 milions d'euros anuals a repartir al 50% entre el club català i l'esmentada companyia. Així ho ha confirmat aquest dimarts en una roda de premsa el president de MCM Group, l'empresari Antonio García Valdecasas, que ha assenyalat que la posada en marxa del projecte es podria concretar en el termini de quatre mesos.

A l'acte de presentació no han assistit representants del club català, l'absència dels quals ha sigut a causa, segons García Valdecasas, "d'un problema d'agendes". Malgrat això, l'empresari ha destacat que el projecte ha sigut "rebut amb bons ulls" pel president del Barça, Sandro Rosell, si bé ha dit que els motius de l'absència de directius a la presentació és una qüestió a la qual ha de respondre el club blaugrana.

MCM Group va reformular fa anys el projecte de nova Masia a Sant Joan Despí i va construir el nou edifici. Amb la junta de l'expresident Joan Laporta va signar un contracte d'explotació publicitària de les façanes amb tecnologia LED (díode emissor de llum), que amb l'entrada de Sandro Rosell va ser ajustat a la idea de la nova junta directiva.

Segons el projecte dissenyat per la MCM Group, que compta amb el suport del Banco Santander i Pimec –la patronal de petites i mitjanes empreses de Catalunya–, totes les companyies que s'adhereixin a la plataforma abonaran 120 euros mensuals per a l'emissió de publicitat a les pantalles de la façana del centre de formació, per un temps total de 2 minuts al mes, en falques de 15 segons.

El termini de contractació serà d'un mínim de 12 mesos fins a un màxim de 36 en una plataforma la capacitat màxima de la qual és de 50.000 empreses o productes. Totes les empreses en les quals un dels seus titulars sigui soci del FC Barcelona podran adherir-se a la plataforma empresarial MCM-Masia-FCB a través del web de la plataforma en condicions preferents en un termini de quatre mesos.

A partir d'aquest període també tindran preferència els clients de Banco Santander i els associats de Pimec, mentre que les altres empreses podran formalitzar la seva reserva apuntant-se a una llista d'espera des del primer dia.

MCM Group és una empresa catalana que compta amb un premi internacional en la construcció de l'Hotel Santos Porta Fira, per la seva innovadora façana, i la seva tecnologia LED permet que des de dins de l'edifici no es perdi visió amb l'exterior, malgrat els llums.

Etiquetes

PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 20/08/2017

Consultar aquesta edició en PDF
PUBLICITAT
PUBLICITAT