Publicitat
Publicitat

Futbol

Pep Guardiola arrasa a les televisions alemanyes

L'entrada en escena de l'entrenador català amb el Bayern va regalar magnífiques quotes de pantalla a les televisions que van seguir la presentació del flamant tècnic del club bavarès

La primera roda de premsa de Guardiola va ser retransmesa en directe per ni més ni menys que quatre televisions (Sport1, Sky, N24 i N-TV), fet insòlit a Alemanya per a un esdeveniment d'aquest tipus.

Era un experiment per a Sport1, que va dur a terme tres hores d'emissió. Apostar per Guardiola, relatar la seva estada a l'hotel, què havia menjat per esmorzar i com es desenvolupava el seu primer dia al Bayern li va ser molt més rendible que el 'teleshopping' que té programat a aquelles hores. Sport1 és la cadena que més es va beneficiar de la 'pepmania'. A partir de les 11.30 la van veure una mitjana de 210.000 espectadors amb un 'share' del 2,6%. La temporada passada, aquesta emissora arribava tot just a una quota mitjana de 0,8%.

El canal de pagament Sky Sports News va arribar al migdia a una mitjana de 50.000 espectadors (0,7%). N-TV va acollir una mitjana de 130.000 telespectadors (1,7%) i N24, de 100.000 (2,0%).

La presentació de Guardiola al Bayern aquest dilluns va formar part dels telenotícies de totes les cadenes del país germànic.