Publicitat
Publicitat

Mourinho prepara les excuses

Comença la setmana més important per al Madrid. I la primera demostració és que Mourinho ha volgut fer la roda de premsa prèvia. I, a més, ho ha fet per un sol motiu: preparar-se el terreny de les excuses en cas de derrota. No ens enganyem, l'objectiu del Madrid és i serà la famosa décima , i dimarts ha de remuntar a Old Trafford. I amb vista a aquest partit, agafa importància el d'avui, mateix resultat, mateix objectiu: passar l'eliminatòria aixecant un 1-1.

Ni a Florentino, ni a Mou, ni al madridisme els motiva la Copa. Ja la van guanyar fa dos anys i la van qualificar de la millor de la història. Ja està, ara ja torna a ser un trofeu menor. Però la millor manera d'encaminar Old Trafford és eliminant el Barça. I en cas que això no succeeixi, ja direm que ha estat culpa de l'àrbitre, de conspiracions estranyes i, segurament, fins i tot de Método 3, que havia amagat algun micròfon. I els símptomes que Mou no les té totes es veuen quan apareix en roda de premsa i torna a la guerra prosaica per davant de la futbolística.

I el que tampoc deu agradar gaire al portuguès és l'ambient d'eufòria que s'està vivint a Madrid. L'afició blanca està convençuda que el Barça ja no és el que era. Que Messi està desganat i que la defensa és un colador. I, en canvi, Cristiano està en el millor moment de la seva carrera, i Kaká ja torna a ser el que va guanyar la Pilota d'Or. D'acord, el Barça va jugar malament a Milà, però l'anàlisi de la derrota va ser amb un alt grau d'autocrítica i amb ràpides ganes de millorar. I com que és impossible que s'hagin oblidat de jugar, lògicament són els favorits avui.

L'afició del Madrid potser viu en un univers paral·lel, però Mou no, encara que moltes vegades ho sembla. I és molt conscient que hi ha moltes opcions de quedar eliminat avui. El seu únic objectiu és que això no l'afecti de cara a Manchester. Per tant, preparem el paraigua perquè, si el Barça guanya, l'arsenal d'excuses i acusacions per desviar l'atenció pot ser èpic.

PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 20/08/2017

Consultar aquesta edició en PDF
PUBLICITAT
PUBLICITAT