Publicitat
Publicitat

DIRECTIVA

El Barça medita externalitzar més serveis del club

El Barça va fer públic ahir el contracte amb Mediapro per cedir els seus drets audiovisuals i radiofònics per a la temporada esportiva 2014-2015, notícia que ja va ser avançada a El Periódico . Paral·lelament, gràcies a aquest acord signat dijous a la nit, el club i el grup Mediapro acorden que aquest grup de comunicació audiovisual assumeixi la producció, l'explotació i la difusió del canal Barça TV a partir del pròxim mes de novembre.

Antoni Rossich, director general del club, es va reunir ahir amb els 32 treballadors de Barça TV que passen a dependre de Mediapro per explicar com es durà a terme l'operació. Segons Rossich, el Barça és un club esportiu i a llarg termini tot el que no sigui la gestió esportiva haurà de ser externalitzat, fet que podria afectar en el futur el museu o l'oficina d'atenció al soci.

El club i Mediapro mantindrien el sou i el contracte dels 32 treballadors, tot i que aquests hauran de mantenir les seves tasques, moltes relacionades amb la comunicació del club i no només amb Barça TV. Per això, els treballadors creuen que s'externalitza gairebé tot el departament de Comunicació (32 de 38 persones). Els treballadors han recordat que la candidatura de Rosell havia promès durant la campanya electoral no desfer-se de Barça TV i que no s'ha treballat per explotar l'aspecte de la publicitat al canal l'últim any.