Art
Cultura 25/06/2013

Les millors campanyes de publicitat europees del 2013

Quatre galeries de Barcelona recullen els 50 treballs premiats a la 22a edició dels Best of European Design & Advertising ADC*E Awards

Ara
2 min
ADCE13 Grand Prix 1

BarcelonaLes millors campanyes de publicitat europees del 2013 arriben a Barcelona de la mà de quatre galeries de l'Eixample, que exposaran els projectes guardonats a la 22a edició dels Best of European Design & Advertising ADC*E Awards. La mostra, anomenada ADC*E Exhibition 2013, reuneix les 50 millors campanyes europees de publicitat i disseny gràfic. Les obres premiades enguany es podran veure a la Galeria Jordi Barnadas, Àmbit Galeria d'Art, Víctor Lope Art Contemporani i la N2 Galeria.

Sota el lema 'Great is not enough', l'exposició recull campanyes com 'Integration Day', que l'agència Saatchi & Saatchi Milà va idear per a l'organització italiana Coor Down Onlus, que promou la integració de persones amb síndrome de Down. El treball publicitari ha recreat anuncis televisius de grans multinacionals en una nova versió protagonitzada per persones amb discapacitats. La campanya, que promou la presa de consciència sobre les persones amb síndrome de Down, ha rebut el Grand Prix 2013.

En la categoria de disseny es pot veure el grafisme del projecte 'The Tea Calendar', que converteix les bosses de te en un calendari i que va crear l'agència alemanya Kolle Rebbe GmbH. Un altre dels treballs publicitaris que també s'ha endut un Premi Or és la campanya 'Athletes' de l'agència McCann Germany. La madrilenya TBWA s'ha endut l'Or amb la campanya 'Dinger/Martí/Savana' per a la companyia Perfetti Van Mele-Chupa Chups.

L'exposició també recull els treballs publicitaris 'The Seller', que l'empresa StupidShit ha ideat per al festival OFFF Barcelona 2012, 'Do not wait to get old to go to Benidorm' per al Low Cost Festival i 'Enter the Game' per a la companyia de joguines Konami, entre d'altres. La mostra és gratuïta i es pot visitar fins al 13 de juliol. També es podrà veure de l'1 al 5 de juliol a l'escola de disseny BAU i a partir del setembre passarà per Estònia i Munic en una ruta per diverses ciutats d'Europa.

stats