Publicitat
Publicitat

Es posa a la venda el ‘merchandising’ turístic de la ciutat

El merchandising turístic oficial de la ciutat, amb la marca “Passion for Palma de Mallorca”, es posa a la venda a partir de dimarts. Els turistes el podran trobar a les botigues Aldeasa de l’aeroport, als establiments d’El Corte Inglés, a les oficines d’informació turística i a tres botigues de souvenirs que es troben als carrers Almudaina, Unió i Antoni Maura. Podran triar entre una primera línia de 29 productes, que van des de ventalls fins a gorres i tasses de cafè.

Els productes es presentaren ahir en un acte a l’Ajuntament, després que al desembre es formalitzàs el contracte d’adjudicació a l’empresa Intelagencia de la concessió de la llicència de la marca “Passion for Palma de Mallorca”. A partir d’aquest contracte, la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, rebrà els dos primers anys un 6% sobre les vendes, el tercer any un 7%, el quart un 8%, el cinquè un 9%, mentre que el sisè any rebrà un 10%.

El gerent de la Fundació, Pedro Homar, va destacar que la cessió de la marca turística de la ciutat representa un projecte “de cost zero, ja que ni l’Ajuntament, ni la Fundació no hi realitzen cap aportació econòmica”. Els doblers recaptats es destinaran de manera íntegra a promoció. En una segona fase, coincidint amb el saló nàutic, es posaran a la venda els nous productes de la gamma tèxtil i finalment la venda on-line.