Publicitat
Publicitat

ECONOMIA

Melià dispara els seus beneficis

L'hotelera mallorquina va guanyar 45 milions d'euros fins al juny, un 123% més que en el mateix període de 2015

Melià Hotels International va guanyar 45 milions d'euros fins al juny, un 123% més que en el mateix període de 2015, segons els resultats corresponents al primer semestre de l'any difosos avui per la cadena mallorquina.

Melià ha destacat el comportament dels hotels espanyols urbans i vacacionals, que han permès duplicar el benefici net, segons ha informat en un comunicat. La cadena qualifica d'"extraordinària" l'evolució dels complexos situats en el Mediterrani i Canàries i assenyala l'èxit dels hotels urbans de modalitat ' bleisure' ('business+leisure') a Espanya.

També ha destacat la reducció del deute en 213 milions, una significativa millora dels costos financers, i l'increment de la liquiditat de l'acció vinculada a l'ampliació de capital, reconegudes amb la seva incorporació a l' ÍBEX 35.

L'ingrés mitjà per habitació (RevPAR) s'ha incrementat un 9,4% en aquest període (o un 14,2% si es pren en consideració la totalitat de la companyia), la qual cosa suma sis anys ininterromputs de millores trimestrals d'aquest índex.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF