TURISME
Balears 02/06/2016

Melià Hotels presenta l'Antillas Calvià Beach i el projecte de remodelació del Jamaica

Amb la inauguració del quatre estrelles, la cadena hotelera ha completat una inversió de més de 140 milions d'euros des del 2012

Ara Balears
2 min
El nou Antillas Calvià Beach.

PalmaMelià Hotels International ha presentat aquest dijous la seva aposta d'enguany a Magaluf: el quatre estrelles superior Antillas Calvià Beach, amb el qual la cadena completa una inversió de més de 140 milions d'euros que ha fet des de 2012 per a la reconversió d'aquesta zona turística madura.

Situat a l'extrem oest de la platja de Magaluf, el nou hotel, procedent de la remodelació de l'antic Sol Antillas, té 316 habitacions i suites amb vista a la badia i l'illa de sa Porrassa, tres piscines, una d'elles en forma de llac amb solàrium i accés directe a la platja, fins a la qual descendeixen prats de gespa natural.

La presentació s'ha fet en el mateix Antillas Calvià Beach.

L'edifici original ha estat completament renovat i dotat d'un nou disseny, inspirat en la llum del Mediterrani, amb predomini del blanc i els cristalls.

Amb aquest nou hotel de luxe, la platja de Magaluf reforça la seva imatge de qualitat i completa el procés de transformació iniciat el 2012 per la cadena, en col·laboració amb l'Ajuntament de Calvià i el Govern balear.

Els objectius d'aquesta transformació han estat "millorar la imatge i qualitat de l'oferta, la segmentació de la clientela i la sostenibilitat de la destinació", amb la finalitat d'integrar Magaluf a l'oferta turística de qualitat del sud-oest de Mallorca.

L'hotelera ha presentat, a més, el projecte que aixecarà el 2017 sobre el solar de l'antic hotel Jamaica, ara enderrocat, i que pretén revitalitzar també la segona línia de platja de Magaluf.

Des de les habitacions es pot veure l'illa de la Porrassa.

El projecte comprèn la remodelació de l'edifici més alt, on es construiran dos edificis units en la seva terrassa superior per piscines penjants, a més d'una moderna zona comercial de més de 5.000 metres quadrats amb jardins i fonts, i 200 places subterrànies d'aparcament.

"No serà només un hotel de darrera generació, sinó una nova infraestructura comercial i de restauració de qualitat, oberta al públic i amb el primer aparcament subterrani de la zona, els beneficis de la qual repercutiran en tota la comunitat", ha explicat el vicepresident executiu de Melià, Mark Hoddinott.

L'hotel representarà una inversió de 35 milions d'euros, i amb això la cadena espera posar "el fermall d'or" al seu projecte de renovació i reposicionament de la destinació, denominat Calvià Beach.

stats