TURISME
Balears 11/10/2017

L'ATB patrocina viatges entre illes destinats als residents de les Balears

Dinars de caldereta, bullit de peix, tast de vins i formatges o sortides culturals, entre les activitats incloses en els paquets

M. Mateu
2 min
El vicepresident Biel Barceló aquest dimecres en roda de premsa juntament amb  el president de l'Agrupació Empresarial de les Agències de Viatges de Balears, Aviba, Antoni Abrines.

PalmaL'Agència Balear de Turisme (ATB), a través del vicepresident Biel Barceló i el president de l'Agrupació Empresarial de les Agències de Viatges de les Balears, Aviba, Antoni Abrines, han presentat aquest dimecres una campanya per incentivar el turisme d'interior i sostenible i a l'hivern, dirigit als residents perquè viatgin entre les illes. La campanya, que té el suport de promoció de la Conselleria de Turisme, l'han anomenada 'Viu grans experiències sense sortir de ca teva', inclosa a 'Com a casa, en cap lloc'.

En concret, l'ATB difondrà la campanya amb cartells, publicitat digital i falques de ràdio, per a la qual es destinaran 36.000 euros, mentre que Aviba s'ha encarregat d'elaborar els paquets, l'elecció dels hotels i els restaurants, en funció de la disponibilitat.

"Hi ha gent de Menorca que no ha estat mai a Formentera", ha indicat Barceló, per exemplificar la importància d'incentivar el turisme entre illes, que té "un impuls també amb el descompte del 75% en els trajectes aeris i marítims", no inclosos en els paquets.

Les ofertes inclouen dues nits d'hotel (3 i 4 estrelles) amb una activitat extra, generalment gastronòmica, a cada illa, amb preus que oscil·len entre els 105 i els 225 euros. Existeix la possibilitat d'adquirir activitats complementàries, com per exemple un itinerari pel Camí de Cavalls, una degustació de formatges i un dinar de caldereta a Menorca; un tast de vins a Mallorca; dinar de bullit de peix a Eivissa i cotxe de lloguer i menjar de guisat de peix a Formentera.

Pont del Pilar

Segons el president d'Aviba per a aquests dies festius, han notat un increment de vendes d'entre un 6% i un 7% respecte de l'any passat en la compra de viatges. Les destinacions preferides pels balears són les capitals europees en vol directe i la Península.

stats